fredag 11 januari 2013

Farmor och Farfar

Jag hittade en skiss på scrapgalens blogg som är deras januari utmaning. Skissen passade perfekt till den här LO på min farmor och farfars bröllopskort. Jag har haft Bobunnys Gabrielle papper länge och bara väntat på att hitta ett fotografi som passade till dessa ljuvliga papper, jag använde också deras dekorationer och band man fick med tre sorters band. Jag använde alla och det är inte ofta. de två hjärtana kommer från min egen samling av charms. Det syns dålig på bilden men jag har spetsen på insidan av cirkeln.


blomman är av garn och jag hittade beskrivningen här scrolla ner så ser du den... det var tänkt att jag skulle spraya den med glimmermist men det gick inte, det var stopp i röret så jag målade den med glimmermisten istället.

5 kommentarer:

gracescraps@gmail.com sa...

What a lovely heritage page!! Thanks so much for linking to my page for the flower tutorial!! I love how you put the trinket in the center. ~ Blessings, Tracey

http://gracescraps.blogspot.com/

Majsan sa...

ÅHH WOOW såå otroligt vacker LO, ojoj finner inga ord, alldeles fantastisk. Såå härligt färgval :)

KRAM MAJSAN

Ulrika sa...

Så snyggt! Underbart hur du gjort med de vackert mönstrade papprena!
Kul att du är med i vår utmaning!
/DT Ulrika

Anna sa...

Men så snygg! Verkligen perfekta papper till fotot!!

Vinterkramen Anna

Lilla07an sa...

Vilken fin layout. Pappren är så vackra till fotot. Skoj att du vill vara med i månadsutmaningen.